CIORBA DE PERISOARE

Aceasta ciorba este frecvent facuta de mine, pentru ca ii place mult copilasului meu, care este foarte alintat la mancare. Avem nevoie de:
- 300 gr carne tocata din piept de pui,
- 50 gr orez,
- un ou,
- 2 lg.gris,
- un os de vita, sau cum am folosit eu oasele de la doua piepturi de pui,
- 4-5 lg ulei,
- o ceapa mare,
- 2 morcovi mari,
- un ardel gras,
- o radacina pantrunjel,
- 2 cartofi mari,
- o mana de taitei,
- 500 ml bors acru,
- sare, marar, pantrunjel si leustean verde.
Legumele se taie si se pun la fiert in apa in care fierbem oasele, bineinteles dupa ce spumuim, intre timp preparam perisoarele din carnea tocata, orezul, oul, grisul si un pic de sare (acestea se pot fierbe separat, dar eu le fierb in ciorba ca sa imbunatatesc gustul) se amesteca si se fac bilute pe care le punem la fiert peste legume. Cand sunt aproape fierte si legumele si perisoarele se pune borsul acru, taiteii, uleiul, sare dupa gust, se mai dau cateva clocote, iar la final dupa ce inchidem aragazul, punem verdeata spalata si tocata marunt. Baietilor mei le place dres cu smantana, acum nu am avut smantana buna asa ca au mancat ciorba nedreasa. Este o ciorba gustoasa si sanatoasa!

2 comentarii:

  1. Foarte bine arata,este preferata la mine in casa,multumesc ca mi-ai amintit de ea,am sa o fac cat de curand.Te pup si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. si la noi in casa ,e una din ciorbitele preferate ,desi noi nu prea mancam supe,ciorbe.

    RăspundețiȘtergere

lacucinaromena